04 noiembrie 2016

Câte ceva despre prima ediție... Primele știri...



Apariția volumașului de față a adus multă bucurie, atât mie personal, cât și vouă, prietenii mei reali, virtuali și senzaționali pe de-a-ntregul! Știu acest fapt, l-am simțit de fiecare dată în care mi s-a întâmplat ceva benefic. De aici și întrebările, perfect justificate,  privind locurile în care va putea fi găsită această carte.
Din acest motiv, vin în fața voastră, momentan, cu știrile pe care le dețin și eu, deocamdată.
Tipărirea acestei ediții a fost finanțată integral de către cotidianul Glasul Aradului, fiind primul număr din cadrul colecției din care face parte. Aradul este orașul în care m-am format ca și scriitor. Multe dintre cele mai frumoase amintiri le am din ședințele cele două cenacluri literare în care am evoluat; Cenaclul "Luceafărul" de la Casa Sindicatelor și Cenaclul Uniunii Scriitorilor, ținut la Casa de Cultură a Municipiului Arad. Din acest motiv am dorit ca această ediție să apară la Arad. Acestea sunt motivele pentru care, această primă ediție, cu un tiraj de 500 de exemplare, va fi găsită la vânzare doar în acest oraș. Locațiile în care se va găsi cartea, le voi comunica în momentul în care le voi cunoaște și eu. Pe moment, cartea se află încă la tipografie pentru ultimele formalități privind tipărirea sa.
Data lansării acestei prime ediții este iarăși incertă, în momentul de față; inițial am crezut că va putea fi făcută în prima decadă a lunii decembrie 2016. Însă din motive care țin de organizare, e posibil ca evenimentul să fie ținut abia prin luna februarie 2017. Gazda evenimentului va fi Biblioteca Județeană "A. D. Xenopol" din Arad. Oricum ar fi, voi comunica din timp data la care ne vom întâlni pentru a ne bucura  împreună de această cărticică.
Planul general al acestei cărți, include totuși și o a doua ediție, pe care o voi pregăti pentru București și respectiv, pentru alte orașe din țară. Pentru acest proiect însă, mai am de căutat elementele ajutătoare: sponsorizări, locații pentru organizare, etc. Despre ediția a doua însă, vom discuta mai activ abia prin primăvara anului 2017.
Vă mulțumesc mult pentru susținere și pentru faptul că, indiferent pe unde ați ajuns, îmi sunteți mereu aproape, sufletește vorbind!  ;)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu