14 noiembrie 2016

Păsărele vestitoare!... ;)

     Dragii mei, s-a întâmplat să fiu vizitat de câteva păsărele din acelea vorbitoare, care să-mi aducă în cioculețe ceva vești despre lansarea mini-romanului meu, vești pe care mă grăbesc să vi le ciripesc... pardon! să vi le aduc și vouă, întocmai și întru totul la fel.
    Se pare că reprezentanții cotidianului Glasul Aradului, se gândesc la preluarea evenimentului sub aripa proprie. Așa cum am menționat și în postarea mea anterioară, această cărticică mică dar inimoasă, a apărut cu sprijinul publicației menționate, ea fiind numărul 1 dintr-o nouă colecție de carte găzduită de acest trust de presă. Era, prin urmare, un fapt normal și, oarecum așteptat, ca ei să-și însușească pe de-a-ntregul organizarea lansării acestei colecții, despre care nu vă pot spune mai mult. Desigur, va fi mai mult decât necesară și binevenită atenția voastră asupra acestei colecții; fără îndoială, va aduce în fața voastră mulți alți autori și titluri care, nu cred că sunt de ratat!
Prin urmare, evenimentul prefigurat pentru luna februarie 2017, de la Biblioteca Județeană "A.D.Xenopol", a cam zburat și va fi înlocuit în întregime de evenimentul organizat de către Glasul Aradului. Atât locația cât și data exactă a evenimentului, nu sunt cunoscute momentan, dar o păsărică a deschis pliscul și a scăpat din cioc un amănunt important; a ciripit că va avea loc undeva în prima decadă a lunii decembrie, 2016... Iar când am întrebat-o și unde, a apucat-o sughițul! Deh!Nu m-am priceput niciodată la dresat de cuci, ciocănitori, golumbe și alte veverițe din astea; poate că dacă le-aș fi fost mai aproape de pene, le-aș fi învățat viersul până acum!!! Se pare că n-am fost!...
Dar, concret, despre amănuntele privind data, locația și surprizele momentului mult așteptat, cu siguranță vor scrie și păsărelele... pardon! colegii de la Glasul Aradului, am vrut să scriu!... Și cred că tot în acest mod veți afla și unde vor fi găsite cărțile, pentru achiziționare. Așa că tot ce trebuie să faceți, este să intrați în posesia foii sau să le vizitați site-ul!!!
Acu' mai trebuie să văd și eu cum prind din nou o păsărică din aia, să mă zburătăcească și pe mine către voi, la timpul și locul potrivit!!! Credeți că primesc și eu o invitațiune?... N-ar fi potrivit să ne vedem?!  :)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu